Pasirinkimo metodika


Vartotojų pasirinkimo tyrimai Final Choice Model Vartotojų pasirinkimą apsprendžia daugelis faktorių.

gyvenimo varianto pavyzdys

Final Choice Model leidžia aiškiai identifikuoti, kur, kokiose situacijose ir dėl kokių priežasčių vartotojai pasirenka mūsų arba konkurentų produktą. Final Choice Model ne tik leidžia atsakyti į šiuos klausimus, bet ir kiekvienu atveju aiškiai apibrėžti vartotojų grupes socialines-demografines bei psichografines charakteristikaspriimančių vieną ar kitą sprendimą.

Conjoint analizė Conjoint analizė — tai visame pasaulyje populiarus įrankis, sukurtas analizuoti vartotojų pasirinkimo kriterijus, taikomas tiek pasirinkimo metodika, tiek paslaugų rinkose.

pasirinkimo metodika

Jis pasižymi tuo, jog vartotojai nėra klausiami apie savo pasirinkimo kriterijus — jiems tiesiog leidžiama rinktis priimtiniausią variantą. Taip sukuriama situacija, artima tikrai prekės ar paslaugos pirkimo situacijai.

sąjungininkas robotas dvejetainėms galimybėms

Vartotojui paliekama erdvė elgtis impulsyviai, neracionaliai, kaip kad daugeliu atveju renkamasi realybėje. Vartotojo pasirinkimai fiksuojami ir vėliau analizuojami speciali kompiuterine programa.

skirtumas tarp variantų

Gauti duomenys leidžia simuliuoti galimą rinkos situaciją, įvertinti naujo produkto potencialą rinkoje bei išsiaiškinti vartotojui patraukliausią produkto ar paslaugos variantą. Dėl platesnės informacijos kreipkitės: info spinter.

pasirinkimo lenta